🏗️ Kodlama Gücünüze Seviye Atlatın! 💪👾
Üçüncü sınıflar, inşa etme ve yenilik yapma zamanı! 🛠️💡 Burada sizi fikirlerinizi hayata geçirmenin heyecan verici dünyasıyla tanıştırıyor. Dijital dünyalar inşa etmekten karmaşık bulmacaları çözmeye kadar, gerçek bir programcı gibi düşünmeyi öğreneceksiniz. Hadi birlikte harika bir şey yaratalım! 🌏🚀
Kodlama becerilerinizi geliştirme ve daha da harika olma zamanı! Her yeni görev oyunda seviye atlamak gibi, sizi daha güçlü kılıyor. Kod bilginizle hatalı yaratıklarla savaştığınızı veya kodla çalışan deniz hayvanlarıyla dolu bir su altı dünyası inşa ettiğinizi hayal edin. Becerilerinizi test etmeye ve ne kadar ileri gidebileceğinizi görmeye hazır olun!
🚀 Bilgisayarlarla Sorun Çözme Maceraları! 🗂️
Üçüncü sınıf öğrencilerimiz, bu videoda bilgisayarların sorun çözmedeki rolünü öğrenecekler. 🎒 Electro'nun büyük kağıt karmaşasını nasıl bilgisayar kullanarak düzene soktuğunu ve böylece büyük bir sorunu nasıl kolayca çözdüğünü izleyeceğiz. Bilgisayarların temellerinden, nasıl çalıştıklarından ve nasıl hayat kurtarıcı olabileceklerinden bahsedeceğiz. Bilgisayar bilimlerinin eğlenceli dünyasına dalın! 🎓
1️⃣ Adım: Bilgisayara ne yapması gerektiğini söylüyoruz
2️⃣ Adım: Bilgisayar, bize verdiğimiz bilgiyi alıyor
3️⃣ Adım: Bilgisayar, istediğimizi yapıyor
Ayrıca, öğrencilere bilgisayar terimlerinden "Giriş (Input)", "İşleme (Processing)" ve "Çıkış (Output)" kavramlarını da tanıtıyoruz.🌈
Soru: Electro'nun çözmesi gereken sorun nedir ve bunu nasıl çözdü?
(Cevap: Electro, tüm kağıtları düzenlemesi gerekiyordu. Ayrıca, Electro, Süper Takım'ın geçen yıl tamamladığı bir görevle ilgili bilgiler içeren belirli bir kağıdı bulması gerekiyordu. Electro, bilgiyi düzenlemek için bir bilgisayar kullanarak bu problemi çözdü.)
🖱️ Çevremizdeki Bilgisayarlar! 🎧
Üçüncü sınıf öğrencilerimiz, toz tavşanlarının Digiball'ı keşfetmesiyle bilgisayarların hayatımızdaki çeşitliliğini ve gücünü öğrenecekler. Akıllı saatlerin adımlarımızı nasıl saydığını, ses asistanlarının nasıl yanıt verdiğini ve oyun konsollarının bize nasıl eğlenceli zamanlar sunduğunu keşfedeceğiz. Bilgisayarların çeşitli kullanımlarını ve etrafımızdaki teknolojinin nasıl bir bilgisayar olduğunu anlayacağız. 🌟🛠️
Bu macerada, toz tavşanları bilgisayarların etrafımızı sardığını ve birçok şekil ve boyutta geldiğini keşfedecek! 🐰💡 Dersin sonunda, öğrenciler çeşitli bilgisayar türlerini tanımlayabilecek ve onlarla neler yapabileceğimizi öğrenecekler.
Öğrencilere, kullandığımız birçok cihazın içinde bilgisayarlar olduğu ve farklı şekil ve büyüklükteki bilgisayarların farklı amaçlar için kullanılabileceği tanıtılıyor. İşte bazı bilgisayar örnekleri:
Akıllı telefonlar ve tabletler, arkadaşlarımız ve ailemizle bağlantı kurmamıza yardımcı olur. 📱👨👩👧👦
Ses asistanları, sesimizi dinleyebilir ve yanıt verebilir. 🗣️🎤
Akıllı saatler, adımları sayabilir ve sağlığımızı izleyebilir. ⌚️🚶♂️
Oyun konsolları bize video oyunları oynamamızı sağlar. 🎮🕹️
Öğrenciler, bir bilgisayarın ne olduğu konusundaki anlayışlarını geliştirecek ve bu elektronik cihazların hepsinin bilgisayar olduğunu, giriş alıp bu bilgiyi işleyerek yanıt üretebildiklerini fark edecekler.
Soru: Toz Tavşanları hangi problemi çözmek zorundaydı ve bunu nasıl çözdüler?
(Cevap: Toz tavşanları, dışarı çıkıp oynayabilmek için Digiball'ı durdurmanın bir yolunu bulmalıydılar. Digiball'ın sadece bir bilgisayar olduğunu öğrendiler ve tabletteki kontrolleri kullanarak onu durdurmayı başardılar.)
🚀 Yaratıcılığın ve Eğlencenin Buluşma Noktası! 🌈
Bu dönem, 3. sınıf öğrencilerimizi, Angry Birds ile labirentlerden geçirme, Scrat ile hata ayıklama, Maceracı Laurel ile hazine avı, kod ile sanat yaratma ve hareketli nesnelerle laboratuvar deneyleri gibi bir dizi heyecan verici kodlama aktivitesine davet ediyoruz! 🎮🖌️
Sınıfımız, tabletler, dizüstü bilgisayarlar, programlanabilir robotlar ve dijital çizim panolarıyla donatılmış, renkli dekorasyonlar ve interaktif öğrenme istasyonları ile kodlamanın eğlenceli ve erişilebilir olduğu bir teknoloji harikası. 🤖💻
Öğrencilerimiz, her bir bulmacayı çözerken, her bir kod bloğunu yerleştirirken ve her bir projeyi oluştururken yaratıcılıklarını ve problem çözme becerilerini sergileyecekler. Bu yolculuk, onları Angry Birds'ten Minecraft'a, Sanatçı projelerinden Hareketli Nesne Laboratuvarına kadar çeşitli maceralara sürükleyecek. 🌟👾
Haydi, bilgisayar biliminin sınırsız dünyasında yaratıcılığımızı kullanalım ve kodlamanın neşesini keşfedelim. Öğrencilerimiz için hazırladığımız bu eşsiz maceraya katılın ve onların kodlama yolculuklarında yanlarında olun. Bu ders, her biri kendi başarı hikayesinin kahramanı olacak minik programcılar için unutulmaz anlar vaat ediyor! 🎉